Interviewere tager forbi Marielyst resten af sommeren.
Turister og besøgende på Marielyst kan nu for tredje år i træk - råt for usødet - give deres mening til kende om turistmagneten i Guldborgsund Kommune.
Hvad er godt, hvad er skidt og hvad kan gøres bedre? Det bliver nøje undersøgt, når tilfredsheden blandt gæsterne og også serviceniveauet hos de erhvervsdrivende får sig et tjek.
Noget, som områdets turist- og erhvervsforening hilser velkomment.
- Det er vi positivt indstillet overfor. Vi er jo interesseret i at høre, hvor vi skal sætte ind for at hæve barren, konstaterer Henrik Gottfredsen, der er formand for Sydfalster Turist- og Erhvervsforening.
Læs også hvad Martin Lohse (G) formand for kommunens kultur, turisme og bosætningsudvalg siger om servicetjekket, i fredagens udgave af Folketidende.
Klik her for at læse Folketidende på PC
Klik her for at læse via en mobil enhed