cookie-og-privatlivspolitik
Kirsten Sydendal og Anne-Lise Becker fra QLF, viceborgmester Henrik Høegh og Kresten Schultz Jørgensen.
Foto: David Arnholm.

Lokal nyt

Branding-ekspert ser store muligheder i Lovestorm

Lovestorm kan være med til at forbedre omdømme.




15. juni 2015 kl. 06:02 Af David Arnholm

Annonce

Branding-eksperten Kresten Schultz Jørgensen, der har været chefredaktør og arbejdet med markedsføring af blandt andet Coca-Cola og Det Kgl. Teater, roser Lolland-Falster Lovestorm.

Den folkelige bevægelse kan nemlig være med til at forbedre Lolland-Falsters omdømme, vurderer han.

På Folkemødet på Bornholm forklarede han, at det normalt kan tage generationer at ændre en landsdels omdømme - hvis altså ikke der sker en eksplosion, som vækker opmærksomhed.

- En eksplosion af begejstring er det mest effektive. Pludselig er der et vindue. Det her betyder en kolossal mulighed, sagde han.

Læs meget mere om Lolland-Falster på Folkemødet i Folketidende i denne uge.



KOMMENTARER

Her kan du skrive en kommentar og deltage i debatten. Den må gerne være livlig og skarp, men hold dig til emnet og skriv med respekt for andre og i en god tone. Redaktionen forholder sig retten til at slette indlæg, der ikke lever op til vores retningslinjer, som du kan læse her.

Tilmeld dig nyhedsbrevet

Modtag nyheder hver dag kl. 12

Se eksempel på tidligere nyhedsbrev her

Læserbreve

AF: PALLE BORST

nof 16. februar 2019 kl. 13.47

AF: MARTIN WOUTERS

endnu engang efterspørgsel… 14. februar 2019 kl. 14.38

AF: MARTIN WOUTERS

kommune har arbejdet 1 år… 13. februar 2019 kl. 15.26

AF: JOHN WENNERWALD

Landbruget svigter den… 10. februar 2019 kl. 21.35

AF: MARTIN WOUTERS

så kom tegninger i avisen:… 09. februar 2019 kl. 09.49

AF: MARTIN WOUTERS

800 bolinger i sundet ????? 07. februar 2019 kl. 14.08

Annonce