Lolland-Falster Lovestorm tager nyt initiativ til gavn for lokale virksomheder.
Lolland-Falster Lovestorm øger nu indsatsen på erhvervssiden. Formålet er at give lokale virksomheder mulighed for at fortælle positive historier i et forum med mere end 600.000 visninger om måneden. Initiativet sættes i gang i samarbejde med den lokale iværksætter Louise Lindhagen.
Lokale virksomheder inviteres til at fortælle deres gode historier. Det skal sætte større fokius på erhvervslivet på Lolland-Falster, og håbet er at kunne informere om lokale ledere, medarbejdere og arbejdspladser og dermed give inspiration til Lolland-Falster Lovestorms store målgruppe og deres netværk.
- Der findes mange gode initiativer på Lolland-Falster, som bliver delt i Lovestpormgruppen, men vi mangler at få virksomhederne med. Vi er nødt til at styre historiestrømmen, så gruppen ikke ender som en ren reklamesøjle, så vi er glade for det nye samarbejde med Louise Lindhagen, som støtter os med arbejdskraft og kan give support til virksomheder, der ønsker at præsentere sig selv som en nyhed. Borgerne er ambassadører, og det kan vores virksomheder også være. Det er en fælles indsats at holde fast i succeserne og fortælle dem videre, og det glæder mig, hvis vi i højere grad kan få iværksættere og virksomheder med i vores arbejde, siger Kirsten Sydendal, en af initiatyivtagerne til Lolland-Falster Lovestorm.