Andre tjenester
Vi har observeret, at du har installeret en adblocker. Vi kan derfor ikke vise dig vores annoncer. Det er vi rigtig kede af, da indtægterne fra annonceringen er med til at vi på daglig basis kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.
Vi håber derfor, at du i din adblocker, vil tillade visning af annoncer fra folketidende.dk. Selvom du tilføjer folketidende.dk, vil du stadig undgå reklamer fra andre sites.
Klik på dit adblock ikon i browseren. Tilføj domænet folketidende.dk under tilladte domæner. Næste gang du besøger os vil reklamerne kunne vises.
Tak for hjælpen og god læselyst!
Lolland-Falsters Folketidende
Supra har sit helt eget design men under skallen finder man BMW-detaljer overalt.
Det tyske tuningsfirrma, AC Schnitzer, har givet den ny Toyota Supra GR lidt af en overhaling.
Med en Plug & Play-boks er 340 hestekræfter og 500 newton blevet 400 hestekræfter og 600 newton - sendt til baghjulene.
Præstationerne melder Schnitzer ikke noget om, men mon ikke der bliver skåret nogle tiendele af standardudgavens 0-100-tid på 4,3 sekunder.
Men hvorfor går Schnitzer kødet på Supra, når de hovedsageligt tuner BMW, og i mindre målestok MINI, Jaguar og Land Rover?
Det er der en god forklaring på, for Supra er blevet til i et tæt samarbejde med BMW. Supra har sit helt eget design men under skallen finder man BMW-detaljer overalt og motoren er den samme som i BMW Z4 M40i, der er rækkesekser på tre liter og en ydelse på 340 hestekræfter.
KOMMENTARER