De danske håndboldmestre er populært stof blandt læsere og tv-seere.
Det er ikke kun på banen, at NFH har sportslig succes. Uden for de optegnede streger har opbakningen til de regerende danske mestre aldrig været større, end den er nu.
Det fastslår klubbens kommercielle direktør, Kristian Jakobsen. I hånden sidder han nemlig med en dugfrisk medie-analyse for kalenderåret 2017 fra Infomedia.
Den viser, at NFH har mere end fordoblet sin annonceværdi. Forrige år fik Nykøbing-klubben omtale i trykte og netbaserede medier samt i radioen, for hvad der ville svare til 38 millioner kroner. Det tal lød sidste år på hele 96 millioner kroner
- Analysen er en blåstempling af vores projekt. Det kan godt svare sig at koble sig på NFH, lyder det fra Kristian Jakobsen.
Læs hvordan profiler og medaljer er med til at øge opmærksomheden på det udenlandske marked, og om en målvogter på vej ud, i fredagens Folketidende.
KLIK her for at læse Folketidende på PC
Klik her for at læse via en mobil enhed