cookie-og-privatlivspolitik
Hotellets standard og faciliteter samt støjgener var således noget af det, der fik flest til tasterne for at klage i 2018.
Hotellets standard og faciliteter samt støjgener var således noget af det, der fik flest til tasterne for at klage i 2018.
Foto: Colourbox

WeekendTid

Det klager vi over efter ferierejsen

Ferietip fra Folketidendes rejseskribent.




02. august 2019 kl. 07:51 Af Pia Winther

Annonce

Hvis der er noget, der kan få folk til at klage på rejsen, så er det, når hotellet ikke lever op til forventningerne. Hotellets standard og faciliteter samt støjgener var således noget af det, der fik flest til tasterne for at klage i 2018.

Pakkerejse-Ankenævnets kendelser fordeler sig således, at 26 procent fik medhold, 44 procent fik delvist medhold og i 28 procent af tilfældene fik klageren ikke medhold.

Danskernes rejseklager har foruden indkvartering omhandlet rejselederes eller guiders ekspertise og udflugter, der ikke går, som de skal.

Hertil kommer klager over aflysninger samt forsinkelser og ventetid på transport.



KOMMENTARER

Her kan du skrive en kommentar og deltage i debatten. Den må gerne være livlig og skarp, men hold dig til emnet og skriv med respekt for andre og i en god tone. Redaktionen forholder sig retten til at slette indlæg, der ikke lever op til vores retningslinjer, som du kan læse her.

Tilmeld dig nyhedsbrevet

Modtag nyheder hver dag kl. 12

Se eksempel på tidligere nyhedsbrev her

Læserbreve

AF: JOHN WENNERWALD

God og sikker sommerferie! 12. juli 2020 kl. 22.42

AF: KENNETH WINTHER

Katastrofe kurs 12. juli 2020 kl. 22.03

AF: TOM AHLQVIST

Det Falsterske Diges holdbarhed 12. juli 2020 kl. 20.57

AF: MARTIN WOUTERS

vedr. flere turister i… 11. juli 2020 kl. 08.51

AF: JOHN WENNERWALD

Gratis tandlæge til alle 05. juli 2020 kl. 21.02

AF: MARTIN WOUTERS

hvordan bliver der smidt… 01. juli 2020 kl. 16.46

Annonce