cookie-og-privatlivspolitik
Hotellets standard og faciliteter samt støjgener var således noget af det, der fik flest til tasterne for at klage i 2018.
Hotellets standard og faciliteter samt støjgener var således noget af det, der fik flest til tasterne for at klage i 2018.
Foto: Colourbox

WeekendTid

Det klager vi over efter ferierejsen

Ferietip fra Folketidendes rejseskribent.




02. august 2019 kl. 07:51 Af Pia Winther

Annonce

Hvis der er noget, der kan få folk til at klage på rejsen, så er det, når hotellet ikke lever op til forventningerne. Hotellets standard og faciliteter samt støjgener var således noget af det, der fik flest til tasterne for at klage i 2018.

Pakkerejse-Ankenævnets kendelser fordeler sig således, at 26 procent fik medhold, 44 procent fik delvist medhold og i 28 procent af tilfældene fik klageren ikke medhold.

Danskernes rejseklager har foruden indkvartering omhandlet rejselederes eller guiders ekspertise og udflugter, der ikke går, som de skal.

Hertil kommer klager over aflysninger samt forsinkelser og ventetid på transport.



KOMMENTARER

Her kan du skrive en kommentar og deltage i debatten. Den må gerne være livlig og skarp, men hold dig til emnet og skriv med respekt for andre og i en god tone. Redaktionen forholder sig retten til at slette indlæg, der ikke lever op til vores retningslinjer, som du kan læse her.

Tilmeld dig nyhedsbrevet

Modtag nyheder hver dag kl. 12

Se eksempel på tidligere nyhedsbrev her

Læserbreve

AF: BJARKE ROSENKILDE

Myndighederne med hovedet i busken 21. august 2019 kl. 16.09

AF: FREDDI HANSEN

"Ugeavis lagt for had" 20. august 2019 kl. 21.02

AF: JOHN WENNERWALD

Forbyd lattergas 18. august 2019 kl. 22.18

AF: BJARKE ROSENKILDE

I begrebsforvirringens golde favn. 18. august 2019 kl. 12.47

AF: LARS RASMUSSEN

Solceller omkring Grænge landsby 15. august 2019 kl. 18.53

AF: LEIF A. JENSEN

Stem, som I plejer og… 13. august 2019 kl. 18.53

Annonce