Markedsledelsen gennemfører fra tid til anden en spørgeskema-undersøgelse blandt markedsgæsterne for at høre deres mening om markedet.
Intet Døllefjelde-Musse Marked uden de mange, mange tusinder af mennesker, som hvert år strømmer til markedspladsen for at hygge sig og lade sig underholde.
Men hvorfor kommer de? Hvad er godt, og hvad er skidt? Det er kort fortalt nogle af de spørgsmål, som markedsledelsen gerne vil have svar på.
Derfor gennemfører de af og til en spørgeskemaundersøgelse blandt markedsgæsterne for at høre deres mening om det hele.
- Vi har jo brug for at vide fra gæsterne, hvad det er, der gør, at de kommer eller måske ikke vil komme mere. Det er næsten den eneste måde, vi kan høre folks mening på ansigt til ansigt, forklarer markedsformand Leif Chortzen.
Og resultaterne af spørgeskemaundersøgelsen, som en række frivillige gennemfører, bliver brugt både i den efterfølgende evaluering af dette års marked og i planlægningen af det kommende års marked, forsikrer Leif Chortzen.
Blandt de frivillige, der er ude med spørgeskemaer og kuglepen for at tale med markedsgæster i år, er Ole Madsen fra Sakskøbing-Slemminge Håndboldklub, SSHK (til højre på billedet herover).
Resultaterne af årets markedsundersøgelse foreligger af gode grunde ikke endnu.