C-HR GR Sport kan fås med to forskellige hybridmotorer.
Toyota C-HR ser skarp og dynamisk ud, og med en sportslig indsprøjtning med Gazoo-medicin er den nu også blevet blevet mere adræt.
Den særlige udgave har fået navnet C-HR GR Sport og er den tredje bilmodel, Toyota præsenterer i en såkaldt GR Sport-version, der alle er udviklet af motorsportsafdelingen Toyota Gazoo Racing.
C-HR GR Sport kan fås med to forskellige hybridmotorer – enten en 1.8-liters hybrid med 122 hestekræfter eller den noget mere kraftfulde 2.0-liters hybrid med 184 hestekræfter.
Fælles for de to hybridudgaver er, at man ikke selv behøver at lade hybridbatteriet op. Det sørger bilen nemlig selv helt automatisk for under kørslen, hvilket gør, at man kan køre på ren el i op til halvdelen af tiden bag rattet.
C-HR GR Sport har fået store 19” alufælge, et nyt affjedringssystem og en helt ny styretøjstuning, der giver en mærkbar forbedring i bilens dynamiske formåen – endda uden at gå på kompromis med modellens sædvanlige komfort.
GR Sport-udgaven er spækket med fabriksmonteret udstyr, hvor blandt andet sortlakeret bitone-tag, mørktonede sideruder og bagrude, nøglefri betjening, fuld LED-lygtepakke, automatisk el-foldbare sidespejle med varme, sædevarme og ratvarme opfylder de flestes behov for komfortudstyr.
Samtidig er det muligt at tilkøbe et JBL Premium lydanlæg.
Den nye C-HR GR Sport får premiere i Danmark i begyndelsen af 2021, hvor også priserne vil blive offentliggjort.