Svar til Kenneth Nielsen, Bøgevej 5b, 4862 Guldborg
I et læserbrev i Lolland-Falsters Folketidende den 21. juli 2014 udbeder Kenneth Nielsen sig svar på sin henvendelse til Scandlines om, at højden på betalingsautomaten ikke passer, når kunden kører i en høj bil.
Jeg vil gerne beklage den uheldige oplevelse, Kenneth Nielsen har haft ved vores betalingsanlæg i Rødby. Hos Scandlines gør vi alt, hvad vi kan for at servicere vores kunder bedst muligt og må ganske enkelt konstatere, at der her har været et problem, vi ikke har været opmærksomme på.
Scandlines har som et resultat af henvendelsen holdt et møde med Kenneth Nielsen, hvor vi sammen har set på anlægget og diskuteret forskellige løsningsmuligheder. Efter dette møde er vi gået i gang med at gøre vores betalingsautomater mere fleksible, så også kunder i høje biler uden vanskeligheder kan betjene automaterne og dermed tage en tur med en af vores færger.
Scandlines modtager gerne gode råd til optimering af vores systemer og besvarer alle spørgsmål. En fejl i mailprogrammet var desværre skyld i, at Kenneth Nielsen ikke modtog vores svar. Det er der nu rådet bod på.
Jeg glæder mig til at byde Kenneth Nielsen velkommen om bord igen.
Henrik Søe, Salg- og Marketingchef, Scandlines Danmark A/S, Havneholmen 25, 8., 1561 København V