Efter årets seks måneder ligger OH Biler i Maribo på en flot førsteplads blandt alle landets Hyundai-værksteder, når det handler om kundetilfredshed.
Mange har det nok på samme måde med at komme på et bilværksted som hos lægen: Man vil helst ikke komme der ofte. Når turen endelig går dertil, skal behandlingen til gengæld være god, og det har mekanikerne hos OH Biler i Maribo styr på.
På Brovejen har mekanikerne fået en solid førsteplads i kundetilfredshed blandt landets flere end 70 Hyundai-værksteder. Dermed er man halvvejs i at generobre prisen fra 2011, hvor OH Biler blev kåret til værkstedet, der var bedst i landet til at servicere sinde kunder.
- Vi er meget stolte over placeringen, som vi også har knoklet hårdt for, siger værkfører Tommy Hansen, som især er glad for, at kunderne giver så flotte karakterer efter et meget hektisk forår.
- Vi har haft utroligt travlt, og det har vi stadigvæk, derfor er det også dejligt, at vores kunder fortsat giver os så flotte karakterer, siger han.