Tæt på halvdelen af billetterne til Sydhavsøernes Food Week er solgt.
Med et foreløbigt salg på knap 500 ud af cirka 1.000 billetter er Sydhavsøernes Food Week, der begyndte mandag, kommet godt fra start. Det mener Rikke Fabienke, der er forretningschef for turisme hos Business LF, som er medarrangør.
- Nogle arrangementer er helt udsolgt, og det må siges at være en succes, der er taget godt imod, siger hun.
Food Week, hvor 15 restauranter tilbyder en treretters menu til 349 kroner, er en af de første udløbere af en ny kampagne, der markedsfører Lolland-Falster med ordet "muld" og tilføjelsen "jordens bedste". Kampagnen er blevet til i et samarbejde mellem de to kommuner, Business LF og Dansk Kyst- og
Naturturisme og fokuserer på fødevarer og madoplevelser. Restauranter og fødevareproducenter har også givet deres besyv med.
Rikke Fabienke tilføjer, at årets Food Week skal evalueres, når den er slut, og at den næste år måske skal ligge på et andet tidspunkt. Og så gør hun opmærksom på, at man stadig kan nå at købe billetter til resten af ugen.
Du kan læse meget mere om Sydhavsøernes Food Week i onsdagens Folketidende.
KLIK her for at læse Folketidende på PC
Klik her for at læse via en mobil enhed