Teenage-idol Justin Bieber og veteranrocker Ozzy Osbourne er sammen i reklame, der vises under Super Bowl.
Det canadiske teenage-idol, den 16-årige Justin Bieber er gået sammen med veteranrockeren Ozzy Osborne og hans kone Sharon om at lave en reklame for den amerikanske elektronikkæde Best Buy.
Reklamen skal vises under Super Bowl i næste måned, oplyser Best Buy.
Tiden største teenage sensation, Justin Bieber, og den tidligere frontfigur i Black Sabbath blev filmet til reklamen i Los Angeles tidligere på måneden.
Best Buy har ikke oplyst detaljer om reklamen, men fortæller, at den bliver "en opvisning i kreativitet og humor" til millioner af Super Bowl-seere.
- Vi er begejstrede over at Justin og Ozzy hjælper os med at fortælle Best Buys historie. Vi ved, at folk har store forventninger til disse reklamer, og Justin og Ozzy tilføjer en helt ny dimension til, hvad der er sjovt, siger Drew Panayiotu fra Best Buy.
Super Bowl har mere end 100 millioner seere og er blevet et udstillingsvindue for finurlige og opfindsomme reklamer.
Årets Super Bowl er mellem Green Bay Packers og Pittsburgh Steelers og spilles den 6. februar i Dallas.
/ritzau/Reuters