Tivoli har indgået en sponsoraftale med Skoda. Aftalen indbringer den gamle have "et millionbeløb".
Tivoli og Skoda har indgået et utraditionelt samarbejde. Den gamle forlystelseshave i København har fået bilmærket som sponsor, oplyser Tivoli.
Skoda skal være officiel bilpartner i Tivoli i to år. Og aftalen indbringer Tivoli et millionbeløb til både investeringer og kulturelle begivenheder.
- Jeg synes, at der er tale om et godt match mellem Skoda og Tivoli, der begge er internationalt kendte varemærker, som har appelleret til familier i mange generationer, siger Tivolis direktør, Lars Liebst, og fortsætter:
- Samtidig har Skoda brugt mange ressourcer på at reducere CO2 udslippet. Alt sammen noget der understøtter vores eget arbejde på at nedbringe energiforbruget i Tivoli, siger direktøren.
Samarbejdet vil give Skoda "nogle unikke muligheder for at henvende os til de danske familier", lyder det fra Skodas direktør, Henrik Blom.
- Tivoli kommer eksempelvis til at spille en betydelig rolle, når vi introducerer minibilen Citigo til sommer, siger han.
Tivoli har i forvejen sponsoraftaler med Den Obelske Familiefond, Indiform, Nestlé, Royal Unibrew, Dong Energy, Scandinavian Tobacco Group og Nazar rejser.
/ritzau/