Når TV2 efter nytår overtager X Factor, bliver det med badelandet i Rødbyhavn og Billund som hovedsponsor.
Et usædvanligt partnerskab i den danske medie- og underholdningsbranche har netop set dagens lys.
Badelandet Lalandia, med afdelinger i Rødbyhavn og Billund, har nemlig indgået aftale med TV2 om at blive den ene af to hovedsponsorer for den kommende sæson af underholdsshowet X Factor.
Det oplyser Lalandia i en pressemeddelelse.
- TV 2 har præsenteret os for et rigtigt spændende setup i forhold til både eksponering og rettigheder, men ikke mindst også i forhold til programmets kvalitet. Det er et stærkt miks af erfarne folk fra de tidligere sæsoner, nye talentfulde dommere samt nye tiltag, og vi tror meget på, at programmet kan fortsætte den store succes, fortæller salgs- og marketingdirektør i Lalandia, Thomas Bahn Jespersen og fortsætter:
- X Factor er rigtig interessant for os, fordi vi ser en række fællesnævnere mellem de to brands. Vores primære målgruppe er børnefamilierne, som X Factor jo på mange måder også henvender sig til.
- Samtidig er X-Factor mere end blot et tv-program. Det er noget, familierne samles om og hygger sig med, og dermed et kærkomment afbræk i en travl hverdag. Nøjagtigt som en tur i Lalandia giver tid og plads til nærvær og glæde med familien, forklarer Thomas Bahn Jespersen i pressemeddelelsen.
X Factor begynder i starten af det nye år. Dommerne bliver Thomas Blachmann, som rykker med fra programmets tid på DR samt Oh Land og Ankerstjerne. Vært bliver Sofie Linde, som også flytter med fra DR.