Årets marked havde en omsætning på 8,7 millioner kroner. Overskuddet er nu blevet fordelt ud til 40 foreninger.
På bare 33 minutter blev antallet af billetter til årets damefrokost på Døllefjelde-Musse Markedet revet væk.
Og skal man dømme efter de 2.012 liter øl, der røg indenbords, havde 1.056 festglade kvinder en fornøjelig aften. I øvrigt ligesom de godt 120.000 andre besøgende på årets marked, hvis bestyrelse igen kan bryste sig af et flot resultat.
Ifølge formand, Ole Ottosen, det næstbedste nogensinde. Kun overgået af 25-års-jubilæet i 2004.
- Det er 31. gang, vi har holdt marked, og det er efterhånden en kæmpe virksomhed. I år havde vi en øget omsætning, som lå på knap 8,7 millioner kroner og på bare fire dage. Det er vi stolte af, sagde han på den netop overståede generalforsamling.
Han oplyste, at overskuddet er blevet fordelt ud i lokalområdet til 40 glade foreninger, som har ansøgt. Markedsforeningen starter nemlig hvert år fra nul, fordi den er skatte- og momsfritaget.
Selvom Døllefjelde-Musse Markedet 2010 virkede som en succes, kunne Ole Ottosen allerede nu oplyse, at der sker ændringer til næste år.
- Hestene kommer igen i 2011, og så vil der ikke være madsalg fra Western Saloon mere, fortalte han.
Derudover bliver der mere kontrol med salg af spiritus til unge i Cult-teltet, og markedsarealet øges med, hvad der svarer til en syvmands fodboldbane.