Folketidende.dk fejrede sammen med Krenkerup Bryghus, at det populære nyhedssite rundede 3.000 fans på Facebook.
Hans Dupont fra Nørre Alslev surfer dagligt forbi folketidende.dk, når han er online. Han skal nemlig opdateres på, hvad der sker lige nu på Lolland-Falster og han får hvad han søger.
- Hvis der er sket noget på Lolland-Falster som jeg skal vide - så kan jeg forvente at få det at vide på folketidende.dk, siger Hans Dupont, der på folketidende.dk's facebook-side har givet udtryk for at han "Synes godt om folketidende.dk".
Og det er han ikke den eneste, der har gjort. Han er nemlig bare én ud af mere end 3.000 Facebook-brugere, der har klikket på knappen: "Synes godt om folketidende.dk".
- Vi er rigtigt glade for, at folketidende.dk er blevet et meget populært nyhedssite - også på Facebook. Det ville vi gerne fejre og det gjorde vi sammen med Krenkerup Bryghus ved at foretage en lodtrækning blandt folketidende.dk's Facebook-brugere, hvor der blev sat to kasser af Krenkerups populære og velsmagende specialøl på højkant, fortæller Online-redaktør på folketidende.dk, Jesper Bøgh.
Og den heldige vinder blev altså Hans Dupont.
- Jeg er især også meget interesseret i at læse, hvad chefredaktør Søren Knudsen skriver i sine ledere på folketidende.dk. Han er modig, har skarpe meninger og tager relevante emner op til debat. Også kontroversielle emner, der ofte medfører yderligere debat. Det synes jeg er interessant, siger Hans Dupont.
Og han glæder sig til at kunne byde sine venner i kortklubben på en specialøl fra Krenkerup Bryghus.
- Da jeg fortalte kammeraterne i kortklubben, at jeg havde vundet to kasser øl fra Krenkerup fik de julelys i øjnene, siger han med et smil.
Folketidende.dk er et af de mest populære lokale nyhedssites i Danmark. Sitet har cirka 40.000 unikke brugere om måneden og i maj måned rundede sitet mere end 3,5 millioner sidevisninger.