Verdensnavnet Beyoncé kan endelig bekræfte, at hun har indgået et samarbejde med den svenske tøjgigant H&M om en ny kollektion af bade- og strandtøj.
Rygterne om samarbejdet florerede allerede i januar, da en af sangerindens dansere kom til at nævne et fotoshoot med Beyoncé og H&M på Twitter.
- Jeg har altid godt kunnet lide H&Ms fokus på sjov mode, der er til at betale. Jeg er virkelig vild med konceptet, vi har samarbejdet om, hvor vi udforsker forskellige følelser hos kvinder repræsenteret af de fire elementer ild, vand, jord og vind, siger Beyoncé i en pressemeddelelse.
De smukke strande på Bahamas danner rammen for de kommende reklamer for kollektionen.
- Det var en smuk reklameskydning på en tropisk ø. Det føltes mere som at lave en video end at lave en reklame, siger den garvede entertainer om oplevelsen.
Kollektionen rammer H&Ms butikker verden over i begyndelsen af maj.
31-årige Beyoncé er ikke bleg for at sætte sit navn i forbindelse med kendte varemærker. Under den meget omtalte optræden under den amerikanske sportsbegivenhed Super Bowl i februar var det således læskedrikken Pepsi, der præsenterede Beyoncés show.
/ritzau/