Nu er det mændenes tur. Irma laver reklameavis til herren i husholdningen.
Først fik kvinderne lov - og nu er det mændenes tur til at overtage Irmas ugentlige tilbudsavis.
Og det er blevet en tilbudsavis med et noget andet udseende, end normalt.
Avisen har overskriften: "Glem mors dag - det er fars uge" - og så følger tilbud på højrebsbøf.
Også inde i avisen går mændenes univers igen med tilbud som:
* Flæk en hane (med grilltips og tilbud)
* Glem tofu, spelt og koriander" (med alt til den perfekte burger) og
* Mens de tror, vi taler om dem (tilbud på malt whisky, armagnac og cognac til herreværelset).
Det er ni mandlige butikschefer og medarbejdere fra Irma, der har fået lov til at udvælge tilbuddene. Dermed går de i bedene på kvindernes chance, som de fik i september sidste år.
- Vi har ønsket at lave en avis, der er anderledes, og som appellerer til os selv med kvalitetsvarer, livsnydelse og humor, siger distriktschef Søren Jessen, Irma, der er en af de ni.
- Det er en tilbudsavis med mere kant, end man normalt ser, men også med et glimt i øjet, tilføjer han.
Næste uge er Irma tilbage med den almindelige tilbudsavis.
/ritzau/