Mandag skydes en storstilet kampagne i gang, der skal brande Lolland-Falster positivt.
Og det er både overfor alle os på Lolland-Falster, der bor her - men også overfor omverdenen.
Ifølge Anders H. Høiris, der er direktør i Business LF, skal alle på Lolland-Falster være med til at fortælle om alt det vidunderlige der er ved Lolland-Falster.
- Det skal være legitimt at beskæftige sig med landsdelen. Lolland-Falster skal være et sted, hvor man gerne vil være og bo. Og så skal man også helst synes, at det er skønt at hole sin ferie på Lolland-Falster. Det bliver man kun, hvis der er nogen der taler positivt om det. Vi skal ikke sælge noget vi ikke har - men fortælle om det vi har. Vi ved godt, at der er nogen der synes, at det er skønt at bo i København - og det skal dem der synes det have lov til. Der er rigtigt mange der gerne vil bo hernede, men de ved bare ikke, at vi har det de søger efter, siger Anders H. Høiris.
Branding-kampagnen bliver præsenteret mandag aften på Saxkjøbing Sukkerfabrik.