Hun er lige hjemvendt fra et arrangement for tøjmærket Hugo Boss i Monaco. Torsdag optræder hun på Skive festival. Og så er hun kampagnemodel for sodavandsmærket Schweppes' nye variant Lemon Zero. Men det stopper ikke der.
Fredag den 1. juni udkommer sangerinden Medinas anden internationale plade "Forever" nemlig i Tyskland, Østrig og Schweiz. Ifølge en pressemeddelelse udkommer pladen på samme tid i Danmark for at imødekomme sangerindens danske fans.
- Medina er en dygtig kunstner med ægte talent, en fantastisk unik stemme og sexappeal der kan slå enhver ud, siger pladeselskabet EMIs vicepræsident for Tyskland, Schweiz og Østrig Uli Mücke om den danske sangerinde.
- Vores næste skridt er at sende hendes musik ud internationalt og erobre en masse nye territorier, fortsætter han i pressemeddelelsen.
Medinas tidligere plade "Welcome To Medina" er allerede solgt til 100.000 fans i de tre lande. Hun har desuden solgt 350.000 singler i de samme lande. På grund af den store internationale succes tager hun senere på året på turné i Tyskland.
I efteråret 2012 udgives pladen i USA, og i løbet af 2013 også i resten af verden. På pladen er der nye sange, men også engelske fortolkninger af sangene "For Altid", "Kl. 10" og "Lyser i Mørke".
Medinas fans fik tidligere på måneden muligheden for at se videoen til singleudspillet "Forever". Hen over sommeren bliver der desuden rig mulighed for at opleve Medina live, når hun besøger de danske musikfestivaler.
Se den nye video til "Forever", der er den engelske udgave af sangen "For Altid" her: http://www.youtube.com/watch?v=xBZYoYrfsO4
/ritzau/