Claus Bonne Thomsen, Nørre Alslev, medvirker i Starks landsdækkende håndværkerdyst.
Claus Bonne Thomsen, Nørre Alslev, medvirker i Starks håndværkerdyst og synes, at det til en afveksling er skægt at være et ansigt udadtil i den landsdækkende kampagne og samtidig vise, hvordan håndværk anno 2018 rent faktisk ser ud.
- Det er en uvant rolle at være så eksponeret, når man bare er sig selv på arbejde på en almindelig hverdag. men det er også det, jeg godt kan lide ved konceptet, fordi det er rigtige håndværkere hele vejen igennem i kampagnen i stedet for modeller eller skuespillere, siger Claus Bonne Thomsen.
Kampagnen skal hylde fagligheden, det gode håndværk, og sætte en tyk streg under at gøre arbejdet ordentligt fra starten.
Tal fra Danmarks Statistik viser, at danske håndværkere er en af de faggrupper, der arbejder flest timer, og samtidig har de øget effektiviteten i deres arbejde markant over de seneste 10 år.
Naturligt er det derfor, at Stark som førende byggecenterkæde nu går ud og hylder den store indsats, som tusindvis af håndværkere leverer hver eneste dag over hele landet, mener kommerciel direktør Søren Lund, Stark.
Det nye kommunikationsunivers sættrer en tyk streg under forpligtigelsen som håndværkernes foretrukne samarbejdspartner.