Netto i Nørre Alslev får nyt koncept med nye farver og særligt fokus på frugt og grønt, der gør det til en anden oplevelse at handle der.
Det bliver en anderledes Netto, borgerne på Nordfalster vil møde fra 6. februar. Med konceptet vil butikken fremstå nyindrettet med nye farver og et særligt fokus på frugt, grønt og nemme måltider.
- Vi har ganske enkelt revitaliseret hele vores butikskoncept, som har fået en gennemgribende makeover. Kernen i vores nye koncept vil stadig være det, som vores kunder kender, nemlig gode varer til de bedste priser. Men med vores nye koncept vil vi i endnu højere grad gerne skabe butikker, som det er rart at være i for kunder og medarbejdere, siger Michael Løve, direktør i Netto.
Claus Christensen, butikschef i Netto i Nørre Alslev, glæder sig til at byde kunderne velkommen i den helt nye butik.
- Vi vil gerne skabe fremtidens discountbutik med afsæt i en mere rolig butik, der kendes på et stærkt sortiment af kvalitetsvarer til discountpriser og stor friskhed. Vi vil i endnu højere grad indrette butikken efter kundernes efterspørgsel, som går mod markante frugt- og grøntafdelinger, convenience og en enkel og nem navigering i butikken. Det skal være behageligt at handle her, og på tværs af hele butikken vil man møde en styrket oplevelse, siger Claus Christensen.