- Det er standardprocedure at sende et brev ud først, siger distributionsdirektør Leif Bundgaard, Forbruger-Kontakt A/S.
- Det er en fejl. Det er standardprocedure at sende et brev ud først, siger Leif Bundgaard, distributionsdirektør i Forbruger-Kontakt A/S, da Folketidende rettede henvendelse for at høre, hvorfor folk ikke bliver spurgt, før der opsættes sorte plastrør til husstandsomdelte reklamer.
Distributionsdirektør Leif Bundgaard undrede sig over, at Folketidende havde talt med tre mennesker, der har oplevet at vågne op til et sort plastrør til husstandsomdelte reklamer.
- Der burde være sendt et brev ud. Det gør vi altid. Derfor undrer det mig, at de ikke har fået besked, siger han.
Der er nemlig ifølge Leif Bundgaard gode grunde til at lade folk vide, at de fremover vil modtage deres reklamer et andet sted end i deres postkasse.
- Så har de mulighed for at sige, hvor de gerne vil have placeret rørene, men vi oplever også, at der er nogle, der helt frasiger sig reklamer, siger Leif Bundgaard.