Selv om Farum ligger i et område, hvor fodboldinteressen traditionelt har været begrænset, er der næsten ingen grænser for, hvor langt FC Nordsjælland kan nå.
Det mener klubbens nye administrerende direktør, Ole Palmå, som mandag er begyndt sit arbejde i klubben.
- Jeg ser ikke nogen begrænsninger. Hvis du for få år siden havde spået, at FC Nordsjælland var i dag, hvor de er, så var der ikke mange, der havde troet det muligt.
- Potentialet er kæmpestort, og man har et supersympatisk brand at læne sig op ad og for fans at identificere sig med, siger Ole Palmå.
Han kommer med erfaring som blandt andet salgsdirektør i Coca-Cola og sales manager i Carlsberg, men også i fodboldbranchen har Palmå tidligere været involveret, nemlig for tre år siden, da han i en kort periode stod i spidsen for Brøndby.
- Der er ingen grund til at drage nogen sammenligninger mellem de to klubber, men jeg tager selvfølgelig erfaringen fra Brøndby med ind i det nye job.
FCN skal fortsætte den supergode udvikling, som klubben er inde i allerede, både sportsligt og kommercielt, og det er den kommercielle del, jeg særligt vil være en del af, siger Ole Palmå.
Han tager plads i klubbens direktion sammen med sportsdirektør Jan Laursen og økonomidirektør Carsten Pedersen.
/ritzau/