Ingen Dølle uden pølle, og ingen Dølle uden øl.
Ovenstående udsagn er der sikkert mange af de tusindvis af gæster, der kan nikke genkendende til, når de besøger markedet.
Men i år skal gæsterne vænne sig til, at der er ny smag i hanerne og i pølserne, da Dølle har indgået nye aftaler med Royal Unibrew, som fremover er leverandør af øl og vand, og med Slagter Zangenberg, som bliver leverandør af den "berygtede" Dølle-pølse.
Heldigvis bliver det de eneste ændringer, som folk skal forbinde med fortæringen, for priserne forbliver, som folk kender det.
Ingen stigninger
Det bekræfter Per Hansen.
- På vores drikkevarer er der ikke nogen prisændringer af generel karakter, så det bliver de meget genkendelige priser med de tilbud og kampagner, som folk også kender. Dølle-pølsen beholder også sit prisleje, på trods af prisstigninger generelt, siger formanden.
Sidste år steg prisen på Dølle-pølsen ellers, hvilket skabte et mindre "ramaskrig" blandt gæsterne, men generelt mener Per Hansen ikke, at prisstigninger bliver taget ekstraordinært dårligt imod.
- Det er faktisk meget begrænset, hvad vi hører til vores prisniveauer. Det er ikke så stor ballade, vi får, når vi ser på vores priser. Når vi kan holde os til små prisstigninger, som er bundet op på den almindelige prisudvikling, bliver det accepteret, lyder det.