NYKØBING: Vi kommer ikke udenom det. Sommeren går så småt på hæld, og det er ved at være tid til tænke på sensommerens og efterårets garderobe. Mon ikke der skal lidt fornyelser til?
Mette Jørgensen og Camilla Holse fra MillaMe, Jernbanegade, sætter alle sejl ind på at tilbyde butikkens kunder et bredt og spændende udvalg til netop det formål.
- Det er en herlig og travl tid lige nu. Det vælter ind med varer, som vi er spændte på at vise til kunderne. Vi har blandt andet valgt at tage nogle nye mærker ind - som Wasabi Concept, Kaffe Curve og Anyday. Det er det sjove ved, at vi ikke er del af en kæde. Vi håndplukker selv varerne til butikken - for eksempel er der også støvler med ekstra vidde i skaftet på vej hjem, fortæller Camilla Holse, der fortsætter:
- Fredag 1. september dedikerer vi hele dagen til vores nye mærke Wasabi Concept, hvor der vil være gode tilbud og konkurrencer Vi får besøg af en sælger derfra og giver 20 procent rabat på mærket. Det er et virkeligt lækkert mærke til gode priser, og så kører størrelserne op til 58.
Det er vigtigt for Mette og Camilla, at butikken favner styles for enhver pengepung og forskellige stilarter - om man er til det vilde, vovede og farverige eller det mere afdæmpede og klassiske.
Kundeklub med points
MillaMe kører med en kundeklub, hvor kunden har et digitalt kort, der bruges ved køb, og derved samles der points, man kan handle for næste gang eller spare op.
- Vi er super glade og taknemmelige for, at vi på det sidste års tid har oplevet så stor opbakning fra kunderne. Når vi har lavet kundearrangementer, bliver pladserne revet væk. Senest havde vi et modeshow på Vinoteque Marittima - det var simpelthen så hyggeligt, slutter de.