Guldborgsund Kommunes kommunikationschef Gudrun Pedersen kalder det en beklagelig fejl, at Tove Kryger ikke har fået noget svar endnu.
Hver dag sørger en bestemt medarbejder på Guldborgsund Rådhus for at al post - både almindelig frimærkepost og e-mails bliver åbnet og ekspederet videre til rette person på rådhuset.
Så umiddelbart kan kommunens kommunikationschef Gudrun Pedersen ikke forklare, hvad der er sket med de tre e-mails, som Tove Kryger har sendt de seneste to måneder.
Da Folketidende henvender sig for at få svar på, hvad der er blevet af posten, lover hun at undersøge sagen.
Gudrun Pedersen vender hurtigt tilbage, da de tre e-mails er blevet lokaliseret.
- Der er sket en beklagelig fejl. Det er korrekt, at vi har modtaget de tre e-mails. Og Tove Kryger burde også have fået et svar på nuværende tidspunkt. Desværre ligger hendes sag i en forvaltning, hvor de har meget travlt. Men nu skal hun nok få et svar og meget hurtigt, lover Gudrun Pedersen.